English
Начало Програма Лектори Регистрация Партньори Участници За реклама Галерия Контакти
 
30 май, четвъртък

13.00-14.00   Регистрация
14.00-14.10   Откриване на конференцията от Миглена Узунова-Цекова, председател на УС, БАУХ
14.15-15.00   Новите роли в сферата на управлението на човешки ресурси - дискусионен панел
    Модератор: Дарина Пенева, управляващ директор, Стантън Чейс ТУК
  Участници:

  Ива Хаджийска, CBS Sofia GHRS Lead Global HR Solutions, Cargill
  Невена Танева, мениджър "Човешки ресурси", SAP Labs Bulgaria и SAP Romania
  Анна Габровска, директор "Човешки ресурси", Кока-Кола Хеленик България
  Мария Трифонова, Senior International HR Business Partner, DXC
15.00-15.45   Нови и иновативни канали за привличане на кандидати - дискусионен панел
    Модератор: Ирена Жотева, управляващ директор, HILL International Bulgaria
  Участници:
  Виктор Фачев, директор „Човешки ресурси", Kaufland България
  Гергана Петрова, Talent Acquisition Manager, Experian България
  ...
15.45-16.15   Кафе пауза
16.15-17.00   Поверителност и защита на личните данни - дискусионен панел
    Модератор: Таня Стивасарева, Data Privacy Leader for Central, Eastern and Southeastern Europe & Central Asia, Ernst &
  Young
  Участници:
  Огнян Траянов, председател на УС, БАИТ
  Цанко Цолов, член на Комисия за защита на личните данни
  Лазар Чифлигаров, директор „Защита на личните данни и програма за съответствие“, ЧЕЗ Груп


17.00-18.00   Административни предизвикателства на пазара на труда: паралелни работни сесии
    1. Визов режим и наемане на чуждестранни граждани
  Модератор: Филип Анастасиу, директор "Човешки ресурси", METRO Cash and Carry, член на УС, БАУХ
  Участници:
  Лиляна Георгиева, директор на дирекция "Международна трудова миграция и посредничество", Агенцията по
  заетостта 


  2. Гъвкава заетост в подкрепа на бизнеса
  Модератор: Магдалена Сергиева, директор "Човешки ресурси", Престиж-96, член на УС, БАУХ
  Участници:
  Теодора Дичева, дирекция "Правно осигуряване на инспекционната дейност", ИА „Главна Инспекция по
  Труда“
  Анита Станоева, мениджър "Човешки ресурси", SoftwareAG
  Петя Добренова, юрист, "Карастоянов, Митков и съдружници"

  Цветелина Пашова, Employee relations, Compensation&Administration Manager, Аурубис

  3. Възможности за оптимизация и дигитализация в администрирането на трудовите правоотношения
  Модератор: Данаил Кънчев, Business Operations Manager, Receipt Bank, член на УС, БАУХ
  Участници:
  Петър Коцев, директор "Маркетинг и развитие на продукти и услуги за УЧР", ТехноЛогика
  Мария Димитрова, директор на дирекция „Управление на човешките ресурси“, НАП
  ...

  4. Разширяване на възможностите за временна заетост
  Модератор: Георги К. Първанов, вижте ТУК ,  управляващ директор, CTeam, член на УС, БАУХ
  Участници:
  Борислава Иванова, HR, Legal Director, Modis България
  Мария Макулева, Country HR Business Partner, SoftServe
  Кремена Калчева, директор на Главна дирекция „Услуги по заетостта“, Агенция по заетостта
  Ивайло Славов,  председател, Българската аутсорсинг асоциация
18.00-18.30   Обобщаваща сесия
18.30-19.30   Бизнес игра с  

19.30   Официална вечеря - с подкрепата на






31 май, петък

07.30-08.00   Енергизираща сесия с 
08.30-09.00   Регистрация
09.00-09.10   Откриване на конферентния ден от Миглена Узунова-Цекова, председател на УС, БАУХ
09.10-09.15   Приветствие от Jobs.bg
09.15-09.45   Using HR trends to increase the impact of HR
    Том Хаак, директор, HR Trend Institute
09.45-10.30   Динамика и специфика на българския трудов пазар, основни предизвикателства пред законодателството,
  бизнеса и администрацията

    Иван Нейков, председател на УС, Балкански институт за труда и социалната политика
10.30-11.00
  Изследвания и основни данни от пазара на труда, тенденции, специфика
    Доц. Ралица Ганева, СУ "Св. Климент Охридски"
11.00-11.30   Кафе пауза
11.30-13.00   Панел: Как да развиваме специалистите, от които имаме нужда, вътре в компанията и/или в
  партньорство с образователни институции?

    Компании, които вътрешно развиват и обучават специалистите, от които имат нужда. Организации, които активно
  работят с образованието, училищата, университетите, имат практикантски програми, или са създали вътрешни
  програми, за да развиват хората. Фокусът на панела е върху реалните ползи, споделянето на предизвикателства и
  успехи.
  Участници:
  Деница Борисова, ръководител „Човешки ресурси и правен“, Фесто Производство, председател на ЕК, БАУХ
  Красимира Караджова, зам. началник на отдел „Човешки ресурси“ и ръководител на Авиационен Учебен Център,
  Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт
  Емануела Кожушкова, главен директор „Развитие на таланта“, Telerik Academy

13.00-13.55   Обяд
   
13.55-14.00   Енергизираща сесия с 
14.00-15.30   Панел: Привличане на кандидати с позитивни фирмени практики
    Компании, които привличат кандидати с вътрешните си практики, организационна култура, социални проекти,
  гъвкавост на работното време и др.
  Участници:
  Петя Николова, директор "Човешки ресурси" и Ивона Манева, Recruitment Manager, Paysafe 
  Рада Йосифова, началник отдел "Човешки ресурси", Raiffeisenbank
  ...
15.30-16.00   Кафе пауза
16.00-17.30   Панел: Как да активираме нишовите резерви на пазара на труда?
    Компании, които се взаимодействат със специфични групи хора и по този начин активират нишови резерви на
  пазара на труда
  Участници:
  Иван Нейков, председател на УС, Балкански институт за труда и социалната политика
  Даниела Долапчиева, мениджър "Човешки ресурси", Sutherland
  Радостина Тодорова, HR Business Partner Commercial, Telenor
17.30-18.15   Специален гост
18.15-18.30   Закриване



ПАРАЛЕЛНИ РЕКЛАМНИ СЕСИИ - 31 май

 
11.00-11.30   STRUCTOGRAM: Човешката страна на бизнеса – Система за развитие на социални компетенции
    Павел Павлов – STRUCTOGRAM главен обучител за България, психолог, треньор и коуч с над 20 годишен опит в
  развитието на човешкия капитал в организациите
11.30-12.00   Hogan Assessment - We know people! Най-новото в Идентифицирането на таланти и Развитието на лидери
  и екипи
    Борислав Игнатов, управляващ партньор и основател, Entalent - Leadership & Management Consulting



Очаквайте още подробности!



ИЗЛОЖИТЕЛИ


              
 
                 
 


DXC


©2019 bapm.bg. Всички права запазени.